reklama

Rozlúčka II.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj keď zomriem, 

neodídem celá,

zostane po mne všetko, 

čo som kedy chcela.

Moja duša opustí telo,

to vôbec nevadí, 

veď to aj tak bolelo.

Ja sa ozaj nestratím.

Zanechám strach, obavy,

súženie i ľudské strasti.

A možno si poviem,

nežila som život bez lásky.

Aj keď zomriem,

neodídem celá,

moja duša obzrie sa

a uvidí práve teba.

Povie ti, neboj sa,

som to ja 

a čo mám mi stačí.

A verím, 

že hoc odišla som skoro,

že mi to prepáčiš.

 

Ingrid Minčíková Zambová

Ingrid Minčíková Zambová

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie je relax, hra so slovom a myšlienkou. Píšem poéziu, poviedky a chystám svoju prvú knihu, román Tajomstvo Degasových Baletiek. Zoznam autorových rubrík:  Tajomstvo Degasových BaletiekPoviedky o víruseNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu