reklama

Kým by som bola

Venované otcovi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kráčam cestou, pohľad bdelý,

slobodná ako sa len dá.

Široko mám mantinely.

Hľadanie prečo, to som ja.

Kým by som bola zajtra,

ak by som šla proti sebe?

Morálkou v sebe pátram,

práve preto som rebel?

Vraj slovo robí chlapa,

malú učil ma môj otec.

Posledný, jeden z mála,

hrdina, či sci-fi borec?

Vie, na každú otázku

má vždy správnu odpoveď.

Dobro a zlo, seba samu

vezmem k sebe na spoveď.

Presnosť je výsada kráľov

krása duše kráľovien.

Pravda je tvojím právom,

sila, buď jedna z mála žien.

Kým by som bola potom,

ak by mi nedal lekcie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď lásku dám bokom,

som tou v obale, ktorú chcel.

 

Ingrid Minčíková Zambová

Ingrid Minčíková Zambová

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie je relax, hra so slovom a myšlienkou. Píšem poéziu, poviedky a chystám svoju prvú knihu, román Tajomstvo Degasových Baletiek. Zoznam autorových rubrík:  Tajomstvo Degasových BaletiekPoviedky o víruseNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu